علت های مشاهده این کد خطا :
1- عدم دسترسی به سرورهای ESET
2- مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید.
3- شبکه ، DNS ، وی پی ان ، اینترنت و یا نرم افزار امنیتی دیگری در سیستم شما نصب است که مانع انجام فعال سازی می شود.
- نکته:
در صورت انجام آموزش همچنان این مشکل برطرف نشد فایل hosts را جایگزین فایل خود کنین:
مسیر فایل:
C:\Windows\System32\drivers\etc
فایل hosts را جایگزین فایل خود کنید:
روش رفع مشکل :
برای تغییر تنظیمات فعلی DNS ازطریق تنظیمات شبکه روی Control Panel مراحل ذیل را طی کنید:
۱. Control Panel را باز کنید.
۲. روی Network and Internet کلیک کنید.
۳. روی Network and Sharing Center کلیک کنید.
۴. روی گزینهی Change adapter settings در پنل سمت چپ کلیک کنید.
۵. روی واسطهی شبکهی متصل به اینترنت کلیک کنید و سپس گزینهی Properties را انتخاب کنید.
۶. گزینهی (Internet Protocol Version 4 (TCP/Ipv4 را انتخاب کنید.
۷. روی دکمهی Properties کلیک کنید.
۸. روی گزینهی Use the following DNS server addresses کلیک کنید.
۹. آدرسهای preferred و alternate را مطابق با تصویر برای DNS تایپ کنید.
۱۰. روی دکمهی OK کلیک کنید.
پس از تکمیل این مراحل، دستگاه با تنظیمات DNS که جدید تعریف کردید، راهاندازی میشود و پس از فعالسازی لایسنس به حالت قبل برگردانید .
می توانید از این تنظیمات هم استفاده کنید:
- Google Public DNS: 8.8.8.8 and 8.8.4.4
- OpenDNS: 208.67.222.222 and 208.67.220.220
- Cloudflare: 1.1.1.1 and 1.0.0.1